Незважаючи на те, що це звичайне місце, цей письменник не міг встояти, цей інтегральний підсилювач справді дав мені всі натяки на те, щоб впасти у кліше використання музики Тото Котуньо. Будь то очевидна турбота, яку цей підсилювач виявив на етапі проектування, аспекти інтерфейсу користувача або продемонстрована ним звукова індивідуальність.

Інтегральний підсилювач Serblin & Son Frankie є двотактним підсилювачем класу A/B з запатентованою схемною архітектурою, розробленою виробником. Він видає 75 Вт при 8 Ом та 110 Вт при 4 Ом, а харчування забезпечується тороїдальним трансформатором – завжди гарні новини.

За інформацією, наданою представником Португалії, всі комплектуючі мають чудову якість, особливо в порівнянні з більшістю конкурентів у тому самому ціновому діапазоні. Гучність регулюється блоком постійних резисторів, що перемикаються реле, зі 127 ступенями, що також є позитивним моментом. Поворотна ручка гучності вмикає та вимикає підсилювач, при цьому він автоматично вимикається через 20 хвилин без отримання сигналу.

Frankie оснащений фонокорректором MM і MC, що перемикається і налаштовується на задній панелі за допомогою DIP-перемикача, з 6 смугами на канал. Досить рідкісний варіант серед інтегральних підсилювачів не лише з урахуванням ціни, а й головним чином через продемонстровану якість звуку. Крім підключення програвача, до цього інтегрованого підсилювача можна підключити ще 3 аналогових джерела (1 з них балансний) та 2 цифрових джерела (1 оптичний та 1 коаксіальний). Порт USB-A призначений виключно для заряджання. Цим підсилювачем можна керувати з телефону або планшета через програму IOS або Android, що є альтернативою пульту дистанційного керування. Представлений для огляду апарат оснащений якісним ЦАП, але не має потокового передачі модуля.


Що бачать очі:

«Краса в очах того, хто дивиться», або, як мовиться в португальському прислів’ї, про смаки не сперечаються. Але помилуйтеся цією італійською красунею! Звикли до прямокутної металевої коробки? Не тут, ні, сер. Тут у нас є коробка із закругленими кутами, виготовлена ​​з обробленого італійського горіха, зі стільницею та основою з товстого сатинованого алюмінію. Від нації, де все зроблено зі смаком та турботою, іншого й очікувати не можна. Фасад простий, з перевагою матового, обробленого вручну дерева, з барельєфним гравіюванням “Френкі” на лівій стороні. Назва підсилювача – данина поваги Франка Сербліна, дядька засновника бренду Фабіо Сербліна. Франко, відомий тим, що заснував Sonus Faber та бренд акустичних систем, який тепер носить його ім’я. Праворуч дві металеві поворотні кнопки, відполіровані вручну. Перший, вважаючи ліворуч, включає та регулює гучність; інший змінює джерело. Між ними чотири світлодіодні індикатори вказують джерело, що використовується. Ми ще повернемось до цього.

«Я читав Франка Сербліна?» – Ви це зробили, тому тут є обов’язковим внести ясність для допитливих умів, що підводить мене до історії бренду. Фабіо після співпраці зі своїм дядьком у двох згаданих раніше проектах пішов своїм шляхом. Це включало виробництво для інших брендів, імпорт обладнання та його власне виробництво, спочатку у Fase Evoluzione, а потім у Serblin & Son. Молодець Фабіо. На даний момент, судячи з того, що бачать очі, я проданий. Подивимося, як із цим жити і як співає Френкі.


Жити з Frankie.

Цей вбудований прилад стоїть у мене вдома вже кілька місяців. Я дякую Філіпу Сантосу з HomeAudio, представнику бренду в Португалії, за терпіння. У мене було достатньо часу, щоб побачити, пожити і послухати цей підсилювач, а також дати правдиве та реалістичне уявлення про те, на що може очікувати потенційний покупець.

Але спочатку дужка: я, як споживач, є шанувальником італійського виробництва. Третьою моєю машиною була Alfa Romeo 147, і з того часу я завжди купував італійську машину. Хоча в даний час через сімейні зобов’язання моїм щоденним водієм є неіталійський семимісцевий автомобіль вперше за два десятиліття. Мої скузи. У гаражі все ще стоїть Альфа, 75-й (Мілан в Америці) і, звичайно ж, ряд італійських особливостей … які являють собою характеристики, спрямовані на досягнення певної мети, але не завжди поважають волю відповідальної за це людини. ергономіка у конструкторському бюро. А саме задня підвіска De Dion з механічним диференціалом, що самоблокується, з прикріпленими гальмівними дисками (так, на колесах видимих ​​дискових гальм немає); ручне гальмо, яке в даному випадку являє собою деталь, яку ми звикли бачити в літаках, призначену не для зупинки, а для зльоту; керування магнітолою утруднено важелем перемикання передач; для мене це не проблема, адже у мене у вихлопній трубі живуть Паваротті та Марія Каллас…

Френкі, будучи справжнім італійцем, не зміг уникнути своєї ДНК: між двома передніми поворотними ручками розташовані 4 світлодіоди, що вказують обране джерело. Верхня відноситься до програвача та одночасно до цифрового джерела, з можливістю перемикання як кнопкою на задній панелі, так і при підключенні цифрового джерела він автоматично перемикається. Серйозно, Фабіо? Звичайно, будучи італійцем, порушити дизайн передньої панелі було б неможливо. Зрозумів тебе. Тим часом ця особливість була переглянута в нових пристроях, що продаються в даний час: вибір між кожним джерелом здійснюється лінійно та прозоро за допомогою правої поворотної кнопки. Кожне світло відповідає джерелу.


How does Frankie sing?

Я слухав Френкі на програвачі New Horizon 129, наданому Home Audio для тестування фонокоректора, а також на моєму штатному програвачі MoFi StudioDeck, обидва з картриджами ММ. Тестування етапу МС цього інтегрування буде в інший раз. Для порівняння я також слухав його із зовнішнім фонокоректором Rothwell Simplex. Цей інтегрований не цурався порівняння із зовнішнім каскадом. Обидва зіграли мені до смаку, хоч і з виразними звуковими особливостями. Внутрішня сцена Френкі була аналітичнішою, а симплекс – теплішою. Моя порада тим, хто інвестує в цей підсилювач, — спробувати відтворювати свої записи із вбудованим фонокоректором і, якщо можливо, порівняти його із зовнішнім. Далі робіть висновки самостійно, з особистого смаку.

Для цифрових джерел я використовував оптичний вхід і був вражений якістю вбудованого ЦАП, який у цьому ціновому діапазоні мав бути більш ніж продуктивним, але перевершив мої очікування. Приємний сюрприз.

Отже, як звучав Frankie?

Жіночий голос. Тембр відразу ж, здавалося, прагнув більшої вірності джерелу, ніж пом’якшення реальності, хоча завжди трохи схилявся до тепла, з гарною чіткістю текстури. Я послухав «Meravigliosa Creatura» і відчув текстуру та хрипкість голосу та контрабасу Джанни Нанніні. Перехідні процеси чітко виражені багато в чому завдяки низькому рівню шуму, але цей аспект не привертає до себе увагу. Дует «Лакме» Деліба, «Фашінасао» та «Ромарії» Еліс Регіни зачарував мене ще сильніше, ніж зазвичай. Музиканти добре виражені у просторі у «Exodus» Боба Марлі та The Wailers, але їхні краї не здаються «гострими», як це намагається зробити якесь інше обладнання. Звукова сцена широка, виходить за межі динаміків, із достатньою глибиною.

Фортепіано? У “Porto Sentido” Карлоса ду Карму з Бернардо Сассетті, треку, який часто викликає у мене озноб у поєднанні з іншим обладнанням, тут Френкі в парі з моніторами Indiana Line Diva 252 наближався до тембру, який, як мені здається, близький до того, що було насправді. чути під час запису, і без зайвої яскравості, яка часто викликала у мене озноб при використанні іншого обладнання. Ця музика стала ще однією демонстрацією низького рівня шуму цього підсилювача. Грамотна, динамічна і потужна атака, але без переважного ефекту в Quattro Stagioni Вівальді.

Чоловічі голоси: “Гук тиші” The Ghost of Johnny Cash продемонстрував щедрий інтерес, незважаючи на невеликий розмір моніторів, використаних у цьому тесті. Френкі виявився справжнім італійцем не тільки завдяки ретельності, вкладеній у його дизайн, але й відбитій завзятості дизайнера у поступках у тому чи іншому естетичному аспекті по відношенню до ергономіки (тепер вирішеної), але, перш за все, через його звучання. особистість, яка, незважаючи на здатність розрізняти найдрібніші деталі та нюанси, також демонструвала латинську м’язистість та рішучість. Вітаю, Фабіо, цей інтегрований прилад – велика данина поваги до дядька Франка!

Посилання на оринальний огляд.

Посилання на прайс.