Стюарт Сміт прослуховує Metronome AQWO 2 DAC/SACD вартістю 22 000 євро та потокову передачу даних від шановного французького бренду Metronome Technologie.
Французький бренд Metronome базується недалеко від Тулузи і, на мою думку, виробляє одні з найцікавіших комплектів, а також виробляє комплекти під маркою Metronome, а також відмінні CD-плеєри Kalista Dreamplay X і Mantax DAC – якщо ви коли-небудь їх бачили, то зрозумієте, чому я так говорю. Вони наважуються відрізнятися, і у світі HiFi, де домінують чорні/сріблясті коробки, це чудово бачити.
Однак, крім явно висококласної лінійки продукції Kalista, вони також випускають три інші лінійки більш доступних комплектів: Digital Sharing (стріммер і підсилювач, мережевий плеєр та ЦАП), Classica (доступніша лінійка CD-плеєрів, ЦАП/CD, ЦАП і стримерів) та AQWO (спрямована на ентузіастів CD та SACD і включає AQWO 2, представлену у нас для огляду, 2+, яка додає блок живлення, t/AQWO 2, який є чистим транспортом, та c/AQWO 2, який є ЦАП).
Лінійка AQWO відноситься до чорного (срібного та золотого) типу, але вони чудово оздоблені і пахнуть розкішшю високого класу, хоча естетика буде суб’єктивною і залежатиме від того, чи вони відповідають вашому смаку чи ні. Особисто мені подобається цілеспрямований і (чи смію я сказати) досить мужній зовнішній вигляд цієї лінійки.
METRONOME AQWO 2
Як випливає з назви цього огляду, ми розглядаємо Metronome AQWO 2, який є гібридним ЦАП, SACD/CD-плеєр і потоковий плеєр в одному пристрої.
Враховуючи, що багато людей все ще мають купу компакт-дисків, які вони ще не встигли скопіювати (або, можливо, їм все ще дуже подобається цей формат), має сенс, щоб продукт мав вбудований стрімінг, ЦАП і можливість програвати компакт-диск. диски (та SACD). Я часто говорю про це в оглядах, але не всі хочуть мати мільйон і одну коробку, щоб захаращувати свій будинок, і цей продукт виконує цю функцію в дуже симпатичному на вигляд наборі.
AQWO поставляється в подвійній коробці та дуже красиво упакованим. Сам блок поставляється загорнутим, як різдвяний подарунок, у білий цигарковий папір, що, як мені здалося, було приємним штрихом. У коробці ви знайдете мережевий шнур, пульт дистанційного керування, шайбу Delrin для програвача компакт-дисків і антену, що загвинчується, для використання в бездротовому режимі, хоча я використовуватиму його в проводовому режимі більшу частину часу, оскільки саме так зазвичай підключається моя система.
Одна з дрібниць, яка насправді не має значення, але мені дуже подобається, це те, що всередині коробки з AQWO 2 ви також отримуєте красивий конверт з ваучером на отримання ROON безкоштовно на пару місяців, та сертифікат відповідності з номером вашого пристрою та підписом головного конструктора Жана Марі Клозеля та керівника виробництва Фредеріка Естева. Також є форма реєстрації гарантії та глянсова інструкція.
На сайті Metronome говориться, що назва AQWO походить від давньогрецького слова akouo, яке, мабуть, означає «слухати» чи «добре чути»… тепер ви знаєте. AQWO 2 доступний у чорному (те, що у нас є) та сріблястому кольорах, хоча на сайті також показана досить блискуча золота версія.
ОСОБЛИВОСТІ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ AQWO 2
Перше, що ви помітите в AQWO 2, – це 7-дюймовий сенсорний екран, що прикрашає передню панель, а друге, що ви помітите – це механізм завантаження SACD/CD зверху, який має неймовірно плавний і важкий хід, а також шайбу з делрину , яка розташована поверх ваших дисків.
AQWO підключається до мережі через з’єднання Ethernet або WiFi, а також є вхід USB. Цифрові входи включають асинхронний USB типу B, S/P DIF(RCA) та AES-EBU(XLR), що означає, що ви можете використовувати AQWO 2 як зовнішні ЦАП для інших джерел, які ви, можливо, захочете відправити через нього. Виходи цифрового типу включають I2S на HDMI, S/P DIF та AES-EBU, хоча я підозрюю, що вони будуть зайвими для більшості користувачів. Для аналогових виходів у вас є стереопари RCA та XLR, і їх можна підключити до додаткової плати ламп/ламп під час замовлення – приємний штрих для тих, хто цього хоче.
Усередині коробки знаходяться 3 тороїдальні трансформатори з лініями Schaffner (Schaffner — компанія, що виробляє фільтри) та 10 незалежних ліній регулювання.
Габарити коробки стандартні: (LHD) 425x130x415 мм, вага 17 кг.
Налаштування
На щастя, налаштування було таким же простим, як підключення пристрою до мережі та підключення до підсилювача (ви можете підключити його безпосередньо до підсилювача та використовувати вбудований регулятор гучності, якщо хочете, і я розгляну це пізніше в процесі огляду). На величезному сенсорному екрані з’явилося повідомлення про доступність оновлення, я натиснув OK, пристрій завантажив це оновлення, і на цьому все закінчилося. Я ввімкнув пристрій у ROON, і за мить заграла музика.
Цей 7-дюймовий сенсорний екран, про який я згадував, містить всю необхідну інформацію про вхід, що відтворюється, звичайні елементи керування транспортом/відтворенням, номер треку і час відтворюваного треку. Він також покаже вам частоту дискретизації і т. д., а також, якщо потокова передача показує обкладинку, частоту дискретизації тощо. меню дуже простим… хоча це не стільки занурення, скільки плавання на мілководді, що мені подобається – я дійсно не люблю занурення в меню, тому для мене чим простіше, тим краще!
Ви також можете отримати доступ до всіх різних меню налаштувань через сенсорний екран, і вони включають меню для Digital, DAC, Stream, Display та Other device information та reset options. Меню DAC дозволяє змінювати цифровий фільтр між вибором з 8, а також дозволяє змінювати вихідний рівень аналогового каскаду. Stream дозволяє вам змінювати, чи відображати метадані треку, який ви транслюєте, включати WiFi і працювати стрімеру в режимі gapless — останнє для мене є вирішальною функцією і, без сумніву, для багатьох інших, особливо тих, хто слухає класичну музику та мікси. Керування екраном дозволяє змінювати яскравість екрана і вибирати з 5 різних фонів.
Пульт досить хороший, хоч і не видатний, і мені хотілося б побачити пульт, який би відповідав дуже високій якості корпусу AQWO 2. У будь-якому випадку, всі функції доступні на пульті, а повні інструкції дано в інструкції, хоча це і так досить очевидно.
Звук METRONOME AQWO 2
ПОТОКОВА ПЕРЕДАЧА
Я грав з чудовими AURALiC S1 і PSU, перш ніж впхнути AQWO 2 в ту саму систему, і один альбом, який був у моєму плейлисті для цього огляду, був Strike the Balance групи Dub Syndicate. З точки зору зручності використання, ви завантажуєте альбом на ROON (саме його я використав для потокової передачі під час процесу огляду), обкладинка виринає на передньому екрані, і відразу ж з’являється музика. Відразу виникає відчуття, що це дуже хороший продукт для відтворення мелодій. Перкусія протягом усього Hey Ho на цьому альбомі панорамує ліворуч і праворуч, а звукова сцена абсолютно неймовірна і всеосяжна. Деякі можуть стверджувати, що звукова сцена — це продукт підсилювача та динаміків, але так це чи ні, з AQWO 2 у системі щось відбувається, що дещо піднімає цей аспект прослуховування — але так і має бути, оскільки він приблизно вдесятеро дорожче за пристрій AURALiC. AURALiC не був слабаком, але я чую тут речі Прем’єр-ліги… і це несподівано дорогого варте. Все «краще», від глибини басу і текстури до дрібних деталей, які ви чуєте в міксі, таких як звуки струнних Je T’aime, які, здається, ширяють над слуховою картиною, і невелика «ммм прекрасна» вокальна партія, яка з’являється на тридцять шостій хвилині, і яку я не пам’ятаю, щоб я звертав на неї увагу раніше. І цей бас! Здається, з самого початку (і я дійсно не збирався слухати цей запис до кінця), що AQWO 2 безперечно, схоже, грає відповідно до моїх звукових фантазій.
На Ziggy Stardust and the Spiders від Mars вокал Боуї на Five Years звучить так, ніби він вкладає у виконання всю свою душу. Очевидно, що це так, і це може почути будь-який бажаючий на будь-якій установці більшою чи меншою мірою, але з AQWO, що працює з нулями та одиницями, це дуже складно та легко «зрозуміти». Це важко описати, і в ширшому контексті це свого роду причина, через яку HiFi Nuts платять величезні суми грошей, щоб вони стали емоційно ближчими до запису та художнього задуму музиканта. Як і в мелодії Dub Syndicate, шаруватість, очевидна в міксі, вигравірована на зображенні перед слухачем, але, безумовно, не таким чином, щоб це зображення здавалося штучним. Я просто сидів, розслаблявся, слухав і повністю поринув у виконання, яке було розкладене переді мною. Так, там є всі необхідні деталі; Звукова сцена, фактура та реальність інструментів, щільний бас і все інше, але що мене найбільше зачепило у прослуховуванні цього альбому від початку до кінця (я збирався послухати лише перший трек), так це те, що я загубився в музиці і особливо у вокальному виконанні Боуї, яке було просто захоплюючим! Я не знаю, чи відбувається це через ясність вокалу в середній смузі або тому, що все в музиці, здавалося, просто так добре поєднувалося, але щось сталося між моїми вухами, мозком і тією частиною цієї системи, що викликає емоційний відгук на музику.
Я поекспериментував з фільтрами в секції ЦАП плеєра і в результаті віддав перевагу Linear Phase Fast, хоча це суто суб’єктивна думка, але приємно знати, що користувачі можуть трохи погратися самостійно.
Поки я сидів, я ввімкнув The Hills Of Katmandu (оригінальна версія альбому) Tantra, і крім цієї енергійної басової лінії, я відзначив перкусію, особливо пальці та долоні, що шльопають по шкірі барабанів. Фраза «диявол криється в деталях» має негативний відтінок, але якщо трохи перевернути її з ніг на голову, в деталях теж є ангели. Деталі – це чудово, але занадто часто ви чуєте продукт, який був явно “озвучений”, щоб висунути цю середню і верхню середню смугу, щоб створити ілюзію деталізації, це не відноситься до AQWO 2, і зверху до низу там повно деталей, і, як я вже згадував, випадковості та лайно, приховані в міксі у менш відомих виконавців, стають очевиднішими… але не таким чином, щоб це було надмірно чи надмірно підкреслено. Поки грає ця мелодія, я дивлюся на нашу стійку Solid Steel, завалену коробками, і думаю про себе: «Хіба не було б здорово мати AQWO 2 для потокової передачі контенту з NAS, наш підсилювач/підсилювач і пару динаміків – а для когось це буде все, що їм коли-небудь знадобиться… повноцінний плеєр, який пропонує оптимізований спосіб насолоджуватися музикою… Не впевнений, що я б взагалі користувався SACD/CD-плеєром, якби колись позбувся своєї залежності від коробок але він є, якщо він вам потрібен».
І це плавно підводить мене до питання про програвач дисків.
THE METRONOME AQWO 2 AND CDS
У мене все ще є велика колекція компакт-дисків, і вона займає багато місця в другій кімнаті для прослуховування, але там є кілька крутих речей, які я все ще хочу зберегти, і якщо ви зберігаєте один, то можете зберегти все – ось моє виправдання. І, в будь-якому випадку, як і вініл, мені подобається фізичний аспект компакт-дисків, незважаючи на твердження, що це може бути мертвий формат або формат, який стане наступною великою річчю, залежно від того, з ким ви розмовляєте.
Тому я піднімаюсь нагору і хапаю жменю компакт-дисків зі стогнучих полиць. Коли я ставлю перший компакт-диск на програвач із верхнім завантаженням, я згадую, чому мені сподобався попередній програвач компакт-дисків від Metronome, з яким мені довелося погратися. Металевий слайдер важкий і відсувається назад так, ніби його спроектували дизайнери дверей Bentley. Їм приємно користуватися. Механізм CD відкритий, ви вставляєте компакт-диск на шпиндель, а потім шайбу. І навіть це чуттєвий досвід, тому що магніт у ньому притягує шайбу до механізму та фіксує компакт-диск, який я ставлю. Якщо ви все ж таки купите один з цих шарів, обов’язково збережіть його, тому що без нього програвач компакт-дисків зовсім не щасливий, і він може легко загубитися.
Щоб програвач компакт-дисків запрацював, вам, очевидно, потрібно змінити джерело на сенсорному екрані з NETWORK на SACD, хоча ви також можете зробити це на пульті дистанційного керування, хоча я щосили намагався змусити пульт дистанційного керування керувати транспортом компакт-дисків по якій причини… безсумнівно, її помилка і випадок DNRM – не читав керівництво. Як тільки я прочитав керівництво і перевів пульт в режим CD, все запрацювало без зусиль і очевидно, хоча елементи керування перемотуванням вперед і назад, що передають сигнал на машину, трохи незграбні та безсистемні. Працює нормально, але мені було важко дістатися до потрібної мені частини пісні – в режимі огляду я зазвичай слухаю мелодію повністю, а потім повертаюся та слухаю частини, які хочу витягнути чи прокоментувати.
Спочатку був Zuma Ніла Янга, альбом, який я граю досить старий і, мабуть, мій улюблений альбом Ніла Янга. Pardon My Heart змінює тон запису порівняно з попередніми двома піснями, і так само, як і у випадку із записом Боуї, який я транслював та переглядав вище, я відчув, що тон жалібного вокалу Янга звучить чудово та емоційно. Деталь I акустичні гітари та порожнисті дерев’яні постукування, які ви чуєте, звучать фантастично добре, як і соло-гітара, яка добре вписується у мікс. Знову ж таки, тон останньої чітко чутний, хоча вона й добре вписується в мікс. З погляду слухача цієї мелодії ви можете легко уявити Янга в студії — я посадив його на барний стілець, гітара впоперек його тіла, заплющив очі і добре вникав у сенс вокалу. Я хотів увімкнути Cortez The Killer, тому що вона завжди змушує мене думати про мого приятеля Томмі, і я знаю, що це одна з його улюблених мелодій. Не особливо тому, що це тестовий трек для гри на установці просто заради гострих відчуттів від прослуховування — і я не розчарований. Гітара Янга балансує на дуже тонкій межі між геніальністю та зламаністю в цьому треку, і AQWO 2 чудово це передає. Бас Біллі Телбота ліниво скаче, а «ліниві» барабани Ральфа Моліни ідеально синхронізовані. Я прослуховую мелодію, і вона казково передана приводом і ЦАП AQWO 2. Я знову оглядаюсь і думаю: «Це система для виходу на пенсію, але чи потрібен мені програвач SACD, якщо зменшую розмір?». — але, сподіваюся, це станеться за кілька років, і ми побачимо, де ми опинимося, коли опинимося в цей час! На той час, як я перестаю розмірковувати про своє майбутнє, закриваються заключні такти Through My Sails, і я розумію, що повністю загубився у своїх думках та музиці.
The Strokes’ Is This It вийшов 23 роки тому у 2001 році, і коли ми вперше його отримали, я програвав його знову і знову. Я ніколи не втомлювався від цього запису через її сире і живе звучання — і деякі запальні мелодії на додачу. Послухайте, я ризикую повторитися, але AQWO 2 теж чудово відтворює цей запис, і я отримую той самий кайф, який я отримував багато років тому, програваючи її через набагато скромнішу систему — вся справа в музиці, мужику! Є та легка деталізація, яку AQWO 2 привносить у вечірку, і почуття балансу по всьому звуковому спектру, що об’єднується в єдине ціле, щоб принести хвилювання та гострі відчуття від того, що відбувається.
Загалом розділ CD/SACD цього програвача забезпечує практично ті ж якості прослуховування, що і потокова передача… а чому б і ні?
Я не використовував AQWO 2 як ЦАП для зовнішніх джерел.
ВИСНОВОК
Це чудово звучить частина комплекту, майстерно зібрана французькою командою Metronome. Корпус прекрасний у тихому розкішному стилі, а такі дрібні деталі, як те, як ковзає верхня пластина CD і як шайба замикається на місці, додають вражень. Пульт дистанційного керування, на мій погляд, трохи розчаровує, і я хотів би, щоб Metronome створив такий же, який відповідав би майстерності корпусу.
Незалежно від того, чи слухаєте ви компакт-диски або транслюєте контент з вашого NAS або будь-якого іншого потокового сервісу, який ви використовуєте, AQWO 2 добре вас охоплює і представляє музику таким чином, що ви (або принаймні) дійсно пов’язані з нею . Так, він має всі деталі і відповідає всім аудіофільським вимогам, які ви шукаєте при огляді обладнання, але він також має ту рідкісну здатність дійсно залучати вас до своїх мелодій. Я не знаю, як це досягається або який особливий соус використовують бренди, яким вдається отримати цей емоційний зв’язок, але Metronome зробили це з AQWO 2, і я повністю насолоджувався своїм часом з пристроєм, настільки, що це змусило мене запитати, як може виглядати фінальна ігрова система HiFi PiG Towers.
Ритм у цій речі бездоганний, бо, як ритм-секції грають друг з одним, просто чудово. Вокальні деталі та просторові підказки добре видно, і в цілому звук потужний, чистий та докладний, але не натужний.
Я даю Metronome наші п’ять сердець, але це високі п’ять сердець, що межують з вибором редактора. Я тут дуже суворий і знімаю окуляри за пульт, який, хоч і працює, просто не дає того ж розкішного відчуття, як решта AQWO 2.
КОРОТКИЙ ОГЛЯД
Якість складання та характеристики:
Приголомшливе складання, яке випромінює тиху розкіш
Слайдер CD-приводу на вищому рівні, а шайба відчувається чудово, коли ви вставляєте CD-диск
Відмінні характеристики, які охоплюють усі основи
Пульт дистанційного керування трохи не відповідає решті пропозиції
Пропонує оптимізований шлях до висококласної системи
Відмінний та великий сенсорний екран
Якість звуку:
Додайте хороший підсилювач та гарну пару колонок, розслабтеся та насолоджуйтесь!
Висока деталізація без надмірностей чи напруженості
Відмінний таймінг, особливо щодо ритм-секції
Прекрасно збалансований, без жодної частини звукового спектру, що виходить на перший план
Співвідношення ціни та якості:
Це недешево, але ви отримуєте топовий ЦАП, стример та SACD/CD-плеєр за свої гроші
Нам сподобалося:
Якість збирання
Підключення до всієї музики, яку я слухав через нього
Багатофункціональний
Може стати центром вашого цифрового аудіоміру
Сенсорний екран чудовий
Elevator Pitch: Metronome AQWO 2 коштує всього 20 тисяч євро, але з того моменту, як ви відкриваєте коробку, стає ясно, що ви маєте справу з високоякісним комплектом. Це відчуття зберігається незалежно від того, чи ви програєте компакт-диски або транслюєте свої записи. З погляду звуку він незабарвлений і збалансований у всьому звуковому спектру. Не знаю, чи це точність синхронізації, але бас, барабани і вся секція міфів просто відчуваються такими правильними. Так само вокал випромінює правильність, яка пов’язує вас із музикою. Звукова сцена чудова без виштовхування на будь-якій частоті. Якщо характеристики та особливості AQWO 2 відповідають тому, що ви шукаєте у своїй HiFi-системі, то зайдіть в інтернет, знайдіть дилера і купіть собі один з декількома мелодіями, які ви добре знаєте, і дайте собі пару годин – ви зможете подякувати мені пізніше!
СПЕЦИФІКАЦІЇ
МЕХАНІЗМ ВІДТВОРЕННЯ
SACD D&M з налаштуваннями та шайбою Delrin®
МЕРЕЖА
1 роз’єм Ethernet, вбудований Wi-Fi
1 вхід USB
ДОЗВІЛ
32 біт / 384 кГц
ЦИФРОВІ ВХОДИ
USB асинхронний тип B (32/384)
S/P DIF 75 Ом RCA
AES-EBU 110 Ом XLR
ЦИФРОВІ ВИХОДИ
I²S HDMI власний
S/P DIF 75 Ом RCA
AES-EBU 110 Ом XLR
АНАЛОГОВІ ВИХОДИ
Асиметричні 3 В RMS при 0 дБ – 47 ком, роз’єми RCA
Симетричні 3 В RMS при 0 дБ – 600 Ом, роз’єм XLR
Додаткові лампові виходи з додатковими платами
ЖИВЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЖИВАННЯ
3/4 тороїдального трансформатора з фільтрами Шаффнера, 10 незалежних ліній регулювання
НАПРУГА
120/240 В змінного струму – 50/60 Гц
ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Споживання: 40 ВА
Розміри (ДxВxГ): 425 x 130 x 415 мм
Вага: 17 кг