Одним словом: ВАУ! Так, дозвольте мені просто сказати ВАУ, щоб почати цей огляд, тому що ці стовпчики просто чудові, принаймні, якщо розглядати їх у правильному контексті. І це не просто колонки, а підсилювачі та музичний стрімер. Так що, говорячи простою мовою, все, що вам потрібно для їх використання, це підписка на Qobuz, Tidal, Spotify, Amazon Music або Deezer. І підключення до Wi-Fi або дротової мережі. Є підключення HDMI ARC, так що ви можете використовувати їх із телевізором, якщо хочете. Також є порт USB-C, так що ви можете підключити свій комп’ютер, якщо ви транслюєте його або зберігаєте там свої файли або для інших аудіо-додатків ПК.

У моєму випадку я підключив динаміки до мережі змінного струму, підключив правий динамік до лівого за допомогою кабелю USB-C, що входить до комплекту, підключив динаміки до свого WiFi, відкрив додаток KEF Connect, знайшов Qobuz і почав відтворювати музику зі своєї бібліотеки

Ще трохи контексту: я спочатку вирішив використовувати LSX II як настільні колонки. Я розповім про звук у режимі повної кімнати трохи згодом.


Якість звуку


Якість звуку

Під режимом робочого столу я, звичайно, маю на увазі розміщення на робочому столі. Я розмістив LSX II LT праворуч та ліворуч від монітора мого комп’ютера. У KEF Connect є регульовані налаштування еквалайзера і фази спеціально для використання на робочому столі, і я налаштував їх в режимі Expert Mode зовсім небагато.

З цією базовою настройкою LSX II досить швидко заробив повний рейтинг WOW. Оскільки ця рейтингова система нова, можливо, мені доведеться видати два WOW та три WOW у майбутньому, але зараз ви зрозуміли ідею. Я був вражений.

Чому?

Ну, головне, що призводить до WOW, те, як LSX розміщують зображення в режимі робочого столу. Звук переважно поширюється між динаміками, з них і позаду них. Відчуття того, що музика просто присутня, як у випадку з живою музикою, відчутно та вражаюче.

Але це ще не все. Далі ми переходимо до динаміки. LSX в настільному режимі – це пробивний та живий динамік. Це не було б так цінно, якби LSX не міг забезпечити чудовий поділ інструментів, так що динаміка не стає розмитою, нечіткою чи солодкої, як у багатьох бюджетних системах. Але з LSX динаміка чітко визначена як на передньому, так і задньому фронті, і кожен музикант чітко виділяється в міксі.

У зв’язку з цим, LSX в настільному режимі гратиме досить голосно, якщо у вас є хоч крапля здорового глузду. Вони розраховані на максимальний вихід 102 дБ на відстані 1 метр, а в настільному режимі ви перебуватимете на відстані одного метра або менше від них. Я використовую середній рівень 78 дБ як опорний рівень, який, на мою думку, достатній, реалістичний і розумний. Так що у цих динаміків достатньо запасу потужності для більшості додатків. Наявність 100 Вт на канал тут також не завадить.

LSX на настільному комп’ютері також досить добре збалансований. Баланс октави до октави, який сильно впливає на те, чи правильно звучать інструменти і чи вуаль чи ні в деяких частотних діапазонах, дуже хороший. Крім того, баси енергійні і досить глибокі, щоб працювати з великою кількістю музики (я б сказав, що 60 Гц це те, де все падає, хоча ви можете трохи відрегулювати це в додатку). Ті, хто зосереджений на EDM або хіп-хопі, можуть захотіти сабвуфер, але з огляду на те, як складно змусити сабвуфери працювати добре, я був задоволений підходом тільки з LSX на настільному комп’ютері (що, очевидно, також економить гроші). На мою думку, краще взагалі ніякого саба, ніж погана реалізація саба. Ви можете не погодитись. І я зазначаю, що KEF випускає кілька сабвуферів, які можна інтегрувати бездротовою мережею. Але ви повинні спробувати тільки LSX, перш ніж вибрати сабвуфер, тому що він може вас здивувати.

Верхній середній діапазон повний і чистий, хоча любителі теплоти та м’якості або ті, хто слухає фонову музику, можливо, захочуть пошукати щось інше. Високі частоти розширені, але, можливо, трохи грубі в області переходу від верхніх середніх частот до високих. Це більш помітно, коли є проблеми із записом чи швидкістю передачі цифрових даних. Я слухав в основному з потоковою передачею Qobuz на найвищій доступній роздільній здатності. Але якщо ви використовуєте Red Book CD або, боронь боже, Bluetooth або інші стислі формати, ви можете не оцінити баланс високих частот. Тепер ми повинні пам’ятати, що коли ви сидите за столом, ваше вухо, можливо, знаходиться на 20 градусів від вертикальної осі, що може спадати на високих частотах і може створювати деяку нерівномірність. Можливо, саме тому KEF пропонує стійки P2, що нахиляють динаміки на 10 градусів. Я використовував ці стійки раніше, коли оглядав оригінальний LSX, і я думав, що вони допомогли.

Тут варто згадати, що при використанні настільної установки ви слухаєте в ближньому полі. Це означає, що більша частина того, що ви чуєте, є прямим звуком динаміків, а менша частина того, що ви чуєте, є відображеннями від кімнати. Вам також слід враховувати, що прослуховування на настільному комп’ютері з використанням відеомонітора, коли я налаштовую LSX II LT, створює деякі ранні відбиття. Я не думаю, що це так важливо, як ви могли б очікувати, тому що ймовірна геометрія означає, що відображення монітора відбуваються, можливо, на 120 градусів від осі, де вихід на середніх та високих частотах знижується. KEF славиться своєю роботою згладжування позаосьового відгуку, що, ймовірно, допомагає.


З мого прослуховування ще одним важливим явищем є те, що прослуховування у ближньому полі посилює ваше почуття інструментальної артикуляції, якщо динаміки хороші. І це зменшує відчуття звукового простору, в якому ви слухаєте, що може бути корисним у необроблених приміщеннях. Що, можливо, дивовижно чи спантеличує, так це те, що прослуховування в ближньому полі не псує відчуття візуалізації чи звукової сцени (де музиканти знаходилися з погляду їхнього розташування зліва/праворуч та спереду/ззаду). Це може бути дійсно корисно. Це тому, що дані про звукову сцену знаходяться на записі, вони не створюються відображенням у кімнаті. Подумайте про це хвилину. І пам’ятайте, що візуалізація LSX II LT є його фірмовою якістю.

Поговоримо про музику, щоб я чітко розумів, що я чув з LSX II LT. На Tortured Poets Department Тейлор Свіфт звукова сцена простягається далеко за динаміками і набагато вище за них. Тепер, коли LSX на робочому столі, я перебуваю в 2,5 футах від динаміків, а динаміки знаходяться на відстані 3 фути один від одного. Це приблизно 1/3 відстані від слухача до динаміків, яку ми маємо, коли тестуємо традиційні системи у нашій невеликій кімнаті, та динаміки пропорційно трохи далі один від одного на робочому столі. Але в основному це схожа геометрія на ту, яку ми використовуємо з набагато більшими, накрученими системами, які досить добре передають зображення. Фантомне зображення, яке знову створюється даними на записі, дещо ближче до слухача з LSX, але звучить напрочуд як зменшена, але не маленька версія того, до чого ми звикли з нашою референсною системою. Головне те, наскільки зображення відокремлено від динаміків. Це радше схоже на настільний концерт.

Повертаючись до Тейлор Свіфт, баси пробивні та вагомі, що у поєднанні з ясністю різних музикантів допомагає вам справді вникнути у пісні. Я чув схожу подачу на Slor Ейвора. Там я виявив міцний середній бас з гарною чіткістю, і кожен інструмент був добре освітлений. Крім того, зображення було настільки більше, ніж ці крихітні динаміки, що ви майже не можете не поставити питання, що відбувається.

Santana’s Abraxas, набагато раніше запис 1970 року, теж жива і енергійна. Зображення відмінне, хоч і менше, ніж на сучасних записах, згаданих вище. Переключившись на «Мистецтво фуги» Баха, зігране Cuarteto Casals, я зазначив, що поширення та глибина зображення були вражаючими, і кожен учасник квартету був чудово окреслений. Звичайно, сильний баланс верхньої середини може не всім прийтись до смаку. У концертному плані це набагато більше ряду D, ніж ряду M.

Я був настільки зачарований зображенням, що випробував LSX II LT на настільних підставках, які підняли твітери приблизно до висоти вух. Це зробило висоту зображення трохи вище, але також зробило розташування динаміків дещо помітнішим і змусило зображення здаватися трохи менше. Також трохи зменшилася наполегливість басів. Загалом, я би не оцінив це як чисте покращення або крок назад. Тим не менш, якщо ви можете змусити це працювати з безладдям на вашому столі, я думаю, що ніяка підставка не підійде, і підставка KEF P2, мабуть, є золотим дном, можливо, не дивно.


З робочого столу до кімнати

Тепер давайте перейдемо до того, як звучать LSX II LT, коли ви перебуваєте на відстані прослуховування, можливо, 6 футів від колонок, як якщо б ви знаходилися в невеликій кімнаті. Більшість з вищезгаданих якостей залишаються вірними в цьому додатку. Дивно, але хороший баланс середніх та низьких частот, схоже, зберігається. Звичайно, форма вашої кімнати та розташування колонок вплинуть на це, але я був майже вражений балансом, якого я досягнув з мінімальними зусиллями налаштування.


Зображення не таке приголомшливе, як на робочому столі, але все одно досить гарне. Головне, що звукова сцена все ще простягається між динаміками, але вона здається меншою, ніж те, чого можна було б досягти з більшими динаміками. Звісно, ​​це у певному сенсі несправедливе порівняння.

Баланс октави до октави і прозорість у режимі повної кімнати гарні, але не кинуть виклик найкращим колонкам за $5-$10 тис. Без жартів, скажете ви. І я б погодився і додав, що у цих колонок так мало тимчасової розмитості (що добре, коли її немає) і вони так добре збалансовані, що ви природно починаєте думати про них так, ніби вони коштують у 3 рази дорожче.

У мене не виникло проблем із досягненням задовільних рівнів гучності у невеликій кімнаті, але 4,5-дюймовий вуфер не забезпечить великий бас при 90 дБ у вітальні. Якщо гучність є ключовим критерієм для вас, пошукайте щось інше або заплануйте сабвуфер.


Кіно

Це може бути проблемою для деяких любителів кіно (пам’ятайте вхід HDMI ARC), якщо для вас найвища гучність є частиною перегляду фільмів. Я припускаю, що для цієї програми вам знадобиться сабвуфер, який менше навантажуватиме основний драйвер LSX, тому ви можете виявити, що вони впораються із завданням. Я використовував LSX без сабвуфера на саундтреках і виявив, що їх чіткість та баланс були освіжаючими для фільмів з діалогами та для фільмів, у яких є ретельно підібрана музика з відповідних періодів часу або місць.


Короткий зміст

Моя референсна система для огляду коштувала приблизно 100 000 доларів. Я прослуховую більше 100 різних систем на рік, ціна яких варіюється від 300 до 3 мільйонів доларів. Взагалі кажучи, у міру зростання ціни ви купуєте деякі якості, які просто не знайдете в нижчих цінових рівнях. Бас жорсткий, жорстка динаміка, низький рівень шуму жорсткий, просторове відтворення жорстке. Деякі з цих систем вражають та захоплюють. Що KEF показує з LSX II LT, так це те, що якщо ви відмовитеся від деяких вимог до басу 30 Гц і вихідний потужності 110 дБ, а також до надзвичайної лінійності та низького рівня шуму, речей, які чудові, але, можливо, не є Ви можете побудувати надзвичайно музичну аудіосистему менш ніж за 1000 доларів. ВАУ!

Посилання на оригінальний огляд.

Посилання на прайс.